Здравейте ,колеги.Имам проблем с тоците от няколко дни.Като дам на контакт и лампичките по таблото светят много слабо,така са и на бордовия компютър.При опит да запаля върти много бавно и лампичките почват да мигат.След няколко опита и подаване на газ пали.Ремъка за алтернатора е нов.Не ми свети лампата за акумулатора или някоя друга.Когато карам колата няма проблеми.Като спра някъде и колата още не е истнинала пали без проблеми.Какъв може да е проблема?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Акумулатор или алтернатор?
Collapse
X
-
Ами измери си напреженията и ще разбереш! Ако имаш 14.2-14.4V на алтернатора и не се клатят стойностите като подаваш газ, можеш да приемеш, че е той наред. После можеш да направиш една профилактика на клемите на акумулатора. Зареди си и акумулатора със зарядно и виж какво ще стане.Last edited by Panchev; d.m.y г., 08:50.
Comment
-
Първоначално публикувано от venko Покажи съобщениеЗабравих да допълня ,че по някой път като запаля, лампата за акумулатора свети докато не подам леко газ и после загасва.А като изгася колата лампата остава да свети за две секунди и гасне.
И не казвам,че алтернатора ще е заминал-може и кабела след него(който зарежда акумулатора дефакто)да има отечка.Имах такъв проблем едно време с Темпрата,процедурата е елементарна,така че действай навреме,защото ще си убиеш акумулатора.sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
Ex...
Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra
Comment
-
Колега,най напред си зареди акумулатора за да не се наложи да си купуваш нов,при зареждането, ако е електролитен ще разбереш дали има мъртва клетка.Най вероятно проблема е в алтернатора и наистина най простия начин е да замериш напрежението при работещ двигател.Освен това си прегледай връзката на минусувия кабел към купето,ако е много окислен го почисти,както и контактните клеми на акумулатора.Дори да се окаже че проблема не в горпосочените неща, то вреда от тази профилактика няма да имаш.
Comment
Comment